View Post

webdesign VUB ALO!

webdesign VUB Alo! ALO! of ‘Adult Learners Online! Blended and Online Learning in Adult Education and Training’ is een vierjarig, onderzoeksproject van de Vrije Universiteit Brussel, Universiteit Gent, Universiteit Antwerpen, KU Leuven en en partners. Het hoofddoel van dit onderzoeksproject betreft het verbeteren van de kwaliteit van online leren en gecombineerd onderwijs in het formele volwassenenonderwijs en in het beroepsonderwijs ...
View Post

webdesign Prof. dr. Van Hoof

webdesign voor Prof. dr. Van Hoof, klinisch psycholoog in trauma, stress en burn-out Prof. dr. Van Hoof doceert aan de Vrije Universiteit Brussel en is klinisch psycholoog met specialisaties in psychodiagnostiek, trauma, stress en burn-out. Naast haar werk als onderzoekster, heeft ze een eigen praktijk. Prof. dr. Van Hoof contacteerde Xclusief met de vraag een sobere en minimalistische website te ...
View Post

webdesign Puur Acupunctuur

webdesign voor Puur Acupunctuur, een gezondheidsinstituut nabij Leuven. Liesbet Bynens, eigenares van het gezondheidsinstituut contacteerde Xclusief met de vraag om, geheel in de stijl van haar eigen praktijk een sobere, gestileerde en overzichtelijke website uit te werken. Puur acupunctuur is een gezondheidsinstituut dat zijn basis vindt in de zuivere waarden en wetmatigheden van de Traditionele Chinese Geneeskunde. De website moest ...
View Post

webdesign Massimo Polello

webdesign voor Massimo Polello, Italiaans kalligraaf Massimo Polello is momenteel de meest bekende Italiaanse kalligraaf. De afgelopen jaren heeft hij deelgenomen aan grote wedstrijden van wereldklasse, gaf workshops en trainingen over kalligrafie over de verschillende continenten heen. Ook zijn werk is te bezichtigen op zowel nationale als internationale tentoonstellingen. Xclusief ontwierp een nieuwe vrij donker website, die zo in contrast ...
View Post

webdesign Mobiloft

webdesign voor Mobiloft, hét mobiele loftgevoel Voor Mobiloft ontwierp Xclusief het logo en de baseline ‘Mobiloft, het mobiele loftgevoel’. De bijhorende website moest overzichtelijk, goed gestructureerd en vooral minimalistisch en tijdloos ogen. Ook deze website voldoet aan de nieuwe standaarden en werd geoptimaliseerd voor mobiele apparaten, tablets en smartphones zoals iPad en iPhone.